When We Could Talk About Anything

Good Charlotte – Harlow's Song (Can't Dream Without You)
You Me At Six – Fireworks
Slipknot – Vermilion Pt. 2
Slipknot – Snuff

Lyssnade på dessa fyra låtar hela vägen ut till landet igår. Kom på att jag bara kan höra första fem orden av Good Charlotte – Harlow's Song (Can't Dream Without You) om det är riktigt tyst. Det var det när jag gick från bussen till färjan. Det var alldeles mörkt ute och en tjej kom gående precis bakom mig, men jag såg bara hennes skugga. Fyfan vad rädd jag blev, haha.
Men det var ändå rätt mysigt. Fick sitta och vänta på färjan i tio minuter kanske. Satt på en bänk i en gammal busskur som står precis vid färjorna, lyssnade på låg musik och vågorna som kluckade sådär hemtrevligt. Frös som fan, men det spelade inte riktigt någon roll. Åh vad jag älskar mörkret.

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0