Why Won't You Stand Up, Be a Man About It

Fight with your bare hands about it now.

Tjosvejs!

Gick in på datorn för att se hur lång tid det tog att åka från Tekniska Högskolan till Vaxholm, men fastnade i en massa bloggar och facebook. Så kan det gå om man inte passar sig...

Om ungefär 45 minuter ska jag börja dra mig ner mot färjan som går mot Vaxholm. Ska möta upp Bincis och Malva där, och dom kommer ungefär runt tolv, så det passar rätt bra. Får hoppas att dom inte har för mycket packning, för vi ska gå hela vägen tillbaka också...

Nu måste jag börja äta frukost om jag vill vara klar tills elva. Har ändå varit uppe ett tag, så jag är rätt hungrig nu!

Fluffpluff!


Vaxholms fästning sommaren 2011

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0