Alla Hjärtans Dag

Jaha. Så var vi här igen. Alla hjärtans dag. Och vad tycker vi om det? Själv känner jag mig bara helt forever alone, och vill spy på alla jobbiga idioter som ska trycka upp sin kärlek i ansiktet på en. Seriöst, jag bryr mig inte om att ni är så sjukt jävla lyckliga med era pojkvänner och flickvänner. Jag blir inte glad för eran skull. jag blir bara helt sjukt jävla deprimerad och usch.

Det här årets alla hjärtans dag var i alla fall lite bättre än dom vanliga. Åt middag ute med mamma och brorsan. Hade i och för sig tänkt gräva ner mig under ett täcka framför tv:n och tjocka i mig en massa choklad, men syster bokade tv:n... fuck her. Nejmen, trevligt för henne liksom. Typ. Eller inte.
Fast vi fick chokladmousse och gelehjärtan i skolan. Och bröd på EEP, för bibliotikariens bokläsargrupp kom inte, så hon gav det till oss, ihihi :D
Nu ska jag gå och smocka i mig chokladen som jag fick av mamma imorse. Puss på henne.

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0