Blir bara så arg


Okej, det har blivit många Filip Winther-låtar dom senaste dagarna, men ja. Jag fangirlar honom.

Så, den här låten. Handlar om att Ulrik Munthers fans utnyttjar Filip för att få Ulriks nummer. Jag är själv ett fan av Ulrik Munther, men skulle aldrig aldrig ALDRIG göra så som Filip beskriver i låten här ovanför. Att det finns folk som gör så, som är så otroligt egoistiska och självcentrerade och "viktiga" att dom faktiskt kan skada någon annan för att nå sin "största idol", det äcklar mig. Fy fan! Visst, jag är helt galen i Ulrik, men jag vill inte ha hans nummer. Fatta hur awkward det skulle bli att ringa honom då. Liksom, "heeeej, jag är din stalker och sårade din kompis för att få ditt nummer, skulle du kunna tänka dig att träffa mig? :D". Om hans svar skulle bli ja är han fan sjuk i huvudet.

Och, det där med att "jag är inte som andra fans, han är liksom min stöööörsta kärlek". Bitch please, man kan inte vara sådär kär i någon man aldrig träffat. Man kan vara intresserad, ja, man kan tycka om hans musik och hans utseende och hur han beter sig mot sina fans och i media, men man kan inte vara kär, för man känner inte till hans personlighet. Fast det är klart, är man så sjukt jävla falsk så att man låtsas gilla någon för att gå någon annan så kanske man inte bryr sig så mycket om människors personlighet och insida.

Så, nu har jag sagt det jag vill säga. Tyck vad ni vill, Filip äger.

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0