Om Mitt Inlägg "Tjejbråk"

Tydligen var det vissa som inte fattade jag inte tänkte på bara en person, utan på tjejer. Plural. Alla tjejer. Okej, kanske inte alla tjejer, men dom flesta tjejer. Jag tog tjejbråket i klassen som ett exempel på hur tjejer beter sig när dom bråkar, eftersom det är mest lägligt. Och nej, jag var inte med i bråket, men jag står fortfarande upp för mina kompisar och ställer mig emot dom som snackar skit om dom.

Vill göra det tydligt att jag använder bloggen som ett sätt att bli av med åsikter och känslor. Inte för att meddela mig med folk. Om ni tar illa upp, fine, gör det då, men ni kan fan inte säga att jag pekar ut någon. För det gör jag inte. Det är det enda jag är jävligt noga med att inte göra. Sålänge du är den enda som vet om att det är dig jag skriver om, är du inte utpekad.

Och nej, det kanske inte var så smart att skriva om bråket i skolan på bloggen, och ja, jag kanske uttryckte mig lite klumpigt, men som sagt, det var ett exempel på hur tjejer gör när dom bråkar. Gillar ni inte det jag skriver på min blogg, läs inte!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0