Va... fan?

Okej, så jag håller på och virkar en amigurumi på syslöjden. Kände att jag ville virka lite hemma också, så jag tog hem hela virkningen (har inte kommit så långt, men i alla fall) och virkade igår runt kvart i tolv på natten. Var dödstrött, men hade av någon konstig anledning inte alls svårt att räkna maskorna och vart jag skulle göra dubbla maskor och blablabla. Har ALDRIG klarat av att göra ett helt varv utan att tappa bort mig, men igår gjorde jag det! Helt jävla otroligt!

Conclusion: Jag ska virka när jag är trött, annars tappar jag bort mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bah "vänta, måste man räkna när man virkar? owo", för jag gör inte det haha, men jag kör typ på egna mönster xDDD men har du nåt mönster, vad är det du virkar? owo

FOTA! <3

2012-02-18 @ 16:05:24
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Ah, jag förstår :D jag har typ virkat en docka, den hade inget mönster, bara körde på haha xDD åh, låter asgulligt <3333

2012-02-18 @ 17:11:09

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0