What The Fuck Is Up With Facebook?

Seriöst. Jag hatar facebook! Och tydligen hatar facebook mig också. Varje gång jag går till startsidan så händer något av följande:
1. Jag skrollas automatiskt ner till ungefär mitten av sidan.
2. Jag försöker själv skrolla ner LITE men hamnar då längst ner på sidan.
3. Jag ser något intressant, ska precis börja läsa/klicka upp bilden då jag skrollas uppåt.
4. Sidan laddar. Blir vit. Kommer tillbaka. Laddar. Blir vit. Kommer tillbaka. Visar ett inlägg och inget mer.

Alternativ 4 händer vart jag än går, ska jag in på någon rolig sida, min egen profil, andras profiler (speciellt dom som har tidslinjen...) eller titta en händelse. Det har inte varit såhär förut, utan bara sen tidslinjen kom. Så jag anklagar tidslinjen. Inte bara har facebook slutat fungera som den ska, hela min dator har blivit långsam! Antingen är det datorn som börjar bli gammal - I seriously doubt it - eller så är det facebook det är fel på. Jag föredrar att klaga på facebook.

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0