I Wish You Could See Your Face Right Now

'Cause you're I'm grinning like a fool.

Stina. Du är världens härligaste tjej. Otroligt cool, självständig, stark. Ja, stark. Jag vet att du tycker att det slängs runt mycket i bloggvärlden, och att det för det mesta inte har någon betydelse, men jag hittar inget bättre ord för att beskriva dig. Du tar på dig uppgifter som verkar svåra, kanske till och med omöjliga, och du kämpar så jävla hårt för att det ska bli så som du tänkt dig. Och oftast så blir det just så också. Du har en otrolig vilja, och du kommer gå så otroligt långt bara på grund av den. Du är självsäker och kör ditt eget race. Du vågar, något som jag inte gör ännu.
Du får mig alltid att le, att tänka till. Det är inte alltid jag håller med dina åsikter, men jag respekterar och förstår dom, tänker att jag aldrig skulle ha tänkt eller sagt så själv, men att det är coolt att någon annan faktiskt gör det. Du peppar och bryr dig, och jag är så jävla glad att dom satte oss i samma klass, så att jag fick träffa någon som dig!
Stina, you're one of a kind.

Kommentarer
Postat av: Stina Björklund

Så jävla gullig är du <3 <3 Seriöst får tårar nu, haha! Ska ge dig en fet kram på måndag hihi! ;) <3 You made my day!

2012-01-28 @ 13:10:34
URL: http://stinabjorklund.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0