If You Had Another Night To Give

I would have another night to live.

Tjosvejs!

Vaknade nyss och ska snart ta och titta på Prinsessan och Grodan. Om lillebrorsan inte har något emot det, vilket han högst troligen har. Jaja, får ta och övertala honom då.

I eftermiddag drar jag ut till Lidingö för att vara med på skrivarträffen där. Har inte varit där sen i November. Innan dess ska jag skriva klart en kort text som jag ska ha med mig dit. Hade tänkt måla naglarna också, men först och främst måste jag hoppa in i duschen. Sitter fortfarande i pyjamas och känner mig allmänt ofräsch.

Fluffpluff!


Min hund är lite allmänt söt när hon ligger och sover, så ni får en bild på henne.

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0