So Make The Best Of This Test

And don't ask why...

Har ingenting att göra, så jag sitter här och surfar lite. Glömde bort varför jag satte mig vid datorn, men det ploppar väl upp i huvudet snart.

Har gått på toa tre gånger på dom senaste två timmarna och nu behöver jag springa dit igen. Vilket betyder att jag är nervös. Det var precis likadant när jag skulle åka flyg till USA förra gången... Sen blev det ju bra när jag väl kommit ur huset, men att sitta still och vänta på att kunna gå hemifrån är nog det värsta som finns. Blir stressad och tror att jag är försenad. Som nu tillexempel, blev osäker på att det var klockan tre vi skulle träffas, fick för mig att vi skulle mötas upp klockan två istället och var tvungen att messa Jens bara för att kolla vilken tid det faktiskt var. Det var klockan tre om någon undrar, ehe.

Blev tvingad att sitta i soffan och spela gittar. Så jag spelade lite olika låtar, dom enda tre som jag faktiskt klarar av: Green Day – Good Riddance [Time Of Your Life], Third Eye Blind – Slow Motion - 2006 Remastered LP Version och Ulrik Munther – Boys Don't Cry. Kom fram till att Good Riddance var roligast att spela, så spelade bara dom två andra en gång var.

Nu ska jag snart äta lunch, och sedan följer pappa mig till tunnelbanestationen så han kan hjälpa mig att fylla på migg busskort. Slipper åka med remsa - WOHO!

Kommentarer
Postat av: JEEEEENS

Ian, ta ett djupt andetag och lugna dig. Det gör inget om du skulle komma sent, jag kanske kommer missa ett tåg och komma några minuter för sent. Allt kommer gå bra, ok? xD <3

2012-01-07 @ 13:38:44
URL: http://disenchanteddisaster.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0