So We Fall Down The Hole



Idag. Var. Underbar.
Fast jag failade några gånger, ehe. För det första åkte jag åt fel håll. Som tur var var det på den linjen jag kan utantill, så jag visste hur jag skulle ta mig tillbaka och blablabla, och jag hann dessutom med tunnelbanan jag hade tänkt ta, så det gick bra. Glömde bort vilken tunnelbana jag skulle ta från centralen, så jag hoppade på Alvik-tåget och det visade sig vara rätt. Skills!
Visade sig att Jens stött på några minor problem också, hennes buss var försenad och grejs, men det gick bra det också! När vi både var på hötorgets tunnelbanestation upptäckte vi att det fanns tre utgångar. Vi valde en på måfå, kände först inte igen oss alls, och sedan kom vi vips ut på Drottninggatan, så det gick bra! Gick längst nästan hela Drottninggatan och vidare till Gamla Stan. In på Science Fiction Bokhandeln och tittade på trollstavar och Star Wars och Mumin och Harry Potter grejor.
Hade ingenting att göra efter det, så vi åkte in till Heron City och gick runt där ett tag. Åt glass (♥) och åkte i rulltrappor, ihih. Sedan kom Fridas pappa och tog ut biljetter åt oss, vi stod i popcorn kön i en evighet (fick panik. Mycket folk. Uhu). Och sedan fick vi äntligen komma in på bion! Hade ju redan sett den två gånger, men den var lika bra som dom två första gångerna kan jag ju säga. Blir alltid lika rädd när hon slår upp ögonen och får alltid panik när hon ligger alldeles stilla och Jacob tror att hon har dött... Hu.

Anyways, åkte hem efter filmen och är nu hemma (duh). Kanske går och lägger mig snart, är dödstrött och ska upp rätt tidigt imorgon. Tänker tvinga pappa att avstå från att dra till fotografiska och få honom att följa med mig till centrum istället så att vi kan köpa gympaskor till mig. Har tappat bort min ena, så behöver ett par nya, ehe. Dessutom har jag några erenden i centrum. Och sedan ska jag träffa Rebecka, ska bli jättetrevligt. Det ska bli soligt imorgon också, så vi ska ut och fota lite!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0