Some People Say It's So Wrong

Tjosvejs!

Sitter och äter marängswiss, vilket mamma förstås skulle ge mig dåligt samvete för med en kritisk blick som tydligt sa att hon tycker det var för mycket med två kulor glass... Lovade mig själv att jag inte skulle bry mig om vad folk tycker om mig och hur jag är,  och att jag inte skulle deppa ihop för småsaker som tro på mig själv och skit, men jag känner mig så jävla dålig när hon tittar på mig sådär.
Äh, hon får för fan ta och skylla sig själv när hon låter mig bestämma själv hur mycket jag ska äta och inte ger mig en gräns!

Anyways, har börjat skriva på en typ bok. Ni kan läsa prologen på min blogg http://thoughtsandstufff.blogg.se. Kommentera gärna och berätta precis vad ni tycker, berätta för mig vad jag kan förbättra, peka ut stavfel och sånt. Jag vill ha er ärliga uppfattning, och inte bara ett tomt "bra" eller något.
Fortsättningen kommer komma upp när jag har skrivit den.

Fluffpluff!

Kommentarer
Postat av: Rebecka [FOTO]

Bra där att bara publicera fortsättningen när du skrivit den, genious! ;) PUSS ♥

2012-01-01 @ 22:38:20
URL: http://belovedmee.blogg.se/

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0