The War Is Won

Rebecka ville att jag skulle blogga. Jag frågade henne vad jag skulle blogga om, och hon sa (på skoj tydligen, men det skiter vi i) att jag skulle blogga om henne. So, here it is.

Rebecka är en otroligt gullig tjej som har kommit att bli en av mina närmaste vänner. Hon är ett levande bevis på att blondiner också kan vara smarta och har världens härligaste skratt. Jag har alltid roligt när jag är med henne, samtidigt som jag känner att jag kan prata med henne om vad som helst. Vet att hon inte skulle berätta vidare någon av mina "hemligheter" så att säga, vet att jag kan lita på henne.
Dessutom är hon en awesome bloggerska, har väldigt bra åsikter och tankar och en av de snällaste människorna jag känner. Ibland lite för snäll och hjälpsam, till exempel mot alla idiot killar i klassen som bara snor hennes pennor och sudd hela tiden -.- Öhm. Ja. Love you girl ;) ♥


Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0