They Were Never True

Tjosvejs!

Mamma tvingade mig att vaknade vid kvart i åtta. Drog mig ner till källaren, la mig i soffan och försökte somna om. Gick inte särskilt bra. Så låg och halvt halvsov tills klockan var kvart över nio då jag slog på tv:n för att tittta på vampire diaries. Har inte gjort något annat sen dess, tittar på tv och lyssnar på musik.

Ska dra ner till centrum idag och sedan skriva ihop en gayhistoria. Kommer nog gå bra, är fortfarande inne i den skrivarfasen, så ja... vi får väl se. Måsta få kontakt med Rebecka och Bincis också, så Rebecka - om du ser det här, typ sms eller skriv på facebook/skype ifall jag är inne. Bincis också for that matter ;)

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0