Oh, Bad Girls Get You Down

Tjosvejs!

Gick och la mig vid halv tre igår, och mamma tvingade upp mig vid kvart i ett imorse. Ville sova längre, men nej...

Spelade Just Dance efter tolvslaget. Och lillebrorsan lärde mig hur man spelar Super Mario Galaxy. Det var roligt. Han blev jätteirriterad, haha xD Han tyckte jag var dum som tog pengarna istället för att hoppa ner i det orangea röret.

Pappa hade gjort fattiga riddare till mig när jag kom upp imorse, så jag åt några sådana, klädde på mig och sedan åkte vi iväg till kyrkogården för att tända ett ljus på min mammas pappas mammas. Mammas farmor alltså. Morfars mamma... You get it. Fick några fina bilder.

Funderar nu på att kanske gå ner till tvrummet och spela wii. Antingen Just Dance eller Mario. Blir bara irriterad av Wii Sport and Resort eller vad det nu heter...

Fluffpluff!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0