When I'm With You It's All Right



Har lock för öronen och slem i halsen. Känns trevligt. Not.
Har verkligen ingenting att göra, ska upp till moster om ungefär en och en halv timme. Försöker skriva lite på slutet av första kapitlet på min bok, men det går sådär faktiskt. Har ingen som helst inspiration. Därför kan det dröja innan nästa del kommer upp på skrivarbloggen. Vet inte varför jag skriver det här, borde skriva det där, men ja. Nu fick det stå här också.

Pappa pratade om att besöka fotografiska museet imorgon, vilket förstås är jätteroligt. Men om vi ska göra det så ska vi göra det tidigt på morgonen, vilket jag är fullkomligt emot. Så vi får se hur det blir med det... I vilket fall som helst så ska jag göra fler maränger imorgon.

Nu drar jag ner och tittar på film med familjen. Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0