You Say Love's Overrated, I Say It's Complicated

Well well well, fick en kommentar av en anonym person för några minuter sedan typ. Blev väldigt nyfiken på vem det kan ha varit. Du har inte lust att berätta det för mig va? ;)

Anyways, kanske borde svara på kommentaren.

Anonym:  jag vet inte riktigt vad för sorts insperation du behöver hihi, men alltså when it's time med green day, therapy med all time low och save you med simple plan är några som funkar för mig. finns en massa andra också så säg bara till om du vill ha fler c: fin blogg osv, kram <3

Svar: Jadu, inspiration som man kan göra en typ novell av. Går - som jag tror jag har nämnt tidigare på bloggen någon gång - på en skrivarträff varannan vecka på Lidingö tillsammans med en massa Lidingöbor. Tror seriöst att jag är den enda som inte bor på Lidingö där, men det gör inte så mycket. Varje gång får vi en "läxa" tills nästa gång, och den här gången var det att man skulle skriva en berättelse utifrån en låt. Så det är en sådan inspirationslåt jag behöver :) And I've got nothing... typ.
Tack för förslagen, lägger till dom till min lista så får vi se vad det blir för något i slutändan! Har fortfarande en vecka på mig, så det ska nog gå bra!
TACK, du har inte en egen som man kan få besöka? ;) Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi nej jag har ingen blogg, dock har jag tumblr; www.smokeandsunshinee.tumblr.com :3

2012-01-25 @ 17:53:40

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0