What The Fuck Is The Difference?

Vet att jag har tagit upp ett liknande ämne när jag skrev om att många tyckte det var konstigt att man läste om en bok flera gånger. Samma sak hände mig för några dagar sedan. Samma person som kommenterade att jag läste en bok på engelska som jag redan hade läst kommenterade det igen. När jag sa att första gången jag läste den läste jag den på svenska, och då ändrades hans åsikt. "Jamen då är det ju inte samma sak". Ursäkta? Vad fan är skillnaden? Vad hände med "ingen ide att läsa om man redan vet vad som händer"? För jag vet ju fortfarande vad som händer, även om det är på ett annat språk. Idioter...

Kommentarer

Något att säga?

Lust att dela med dig av ditt fina namn?

Stamkund?


Har du en mailadress?



Har du en egen blogg eller hemsida?



Lätta ditt hjärta:


Trackback
RSS 2.0